Comenzi, Plati, Livrari, Retururi, Upgradeuri
Cum Comand?
Consultantii nostri de vanzari vor confirma telefonic toate comenzile plasate online de catre clientii nostri. Astfel, daca nu sunteti siguri de compatibilitatea diferitelor componente selectate, sau doriti si consultanta inaintea procesarii si livrarii comenzii piuteti comanda online si veti primi si consultanta gratuit.
Puteti comanda online
Dupa adaugarea in cos a produselor dorite, se finalizeaza comanda mergand la "Comanda". Vi se va afisa continutul cosului si vi se vor cere confirmari asupra produselor comandate, cantitatilor, si modalitatilor de livrare.
Prin plasarea comenzii, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs (produse, cantitati, modalitate de livrare si plata, conditii de acordare a garantiilor).
Produsele solicitate in comanda dvs. pot fi sau nu pot fi in stoc. Dupa plasarea comenzii veti fi contactat telefonic de un consultant pentru verificarea si acceptarea acesteia, urmand ca ulterior sa fie livrarata conform conditiilor de livrare alese de Dvs.
Puteti comanda telefonic
Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs, in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.
Recomandam efectuarea comenzii online. Astfel nu exista riscul ca operatorul telefonic sa inteleaga gresit datele dvs. de contact, produse, cantitati.
Cum Platesc?
Modalitatile de plata acceptate sunt specificate in continuare. Alte modalitati de plata in afara celor prezentate in continuare nu se accepta, si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin alt curier decat cel care a efectuat livrarea.
Nu efectuati plata comenzii decat dupa ce stabiliti detaliile cu unul din reprezentantii nostri.
Plata Ramburs la primirea produsului
Plata se face la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii, integral in momentul livrarii.
Atentie! conform normelor in vigoare pentru persoanele juridice exista anumite restrictii la plata cu numerar.
Plata prin banca cu ordin de plata vizat de banca
Plata numerar sau prin card la sediul nostru
Plata online folosind serviciul PayPal
Dupa adaugarea produselor in cos se va selecta metoda de plata PayPal Express. Ulterior selectarii veti fi redirectionat catre o pagina securizata a serviciului unde se va efectua plata.
Cum Livrati?
Ridicarea comenzilor de la sediu
Produsele se pot ridica de la sediul nostru dupa confirmarea unui comenzi plasate online, la data si ora indicata de consultantul de catre vanzari.Livrarea comenzilor in Bucuresti si in tara (24-48h)
Se realizeaza prin firmele de Curierat rapid CARGUS, SAMEDAY si DPD, caz in care produsele ajung la dvs. intre 24 ore, in localitatile fara km suplimentari si 48 ore, (Atentie! Duminica curierul nu face livrari! Pot fi situatii in care termenul de livrare sa depaseasca aceste termene, va recomandam sa urmariti stadiul livrarii!! ), urmand ca dvs. sa achitati valoarea comenzii la destinatie (ramburs).Nota: In cazul in care doriti ca produsele comandate sa fie expediate prin curierat rapid preferat de dumneavoastra va rugam sa faceti comanda online selectand livrarea prin curierat rapid iar la observatii specificati curierul preferat. Livrarea produselor folosind alt curier decat cei agreati de catre noi se face doar dupa achitarea contravalorii marfii prin transfer bancar.
Cost ZERO la livrare
LIVRAREA GRATUITA poate fi selectata de clientii care comanda online, prin alegerea aceastei metode de livrare la finalizarea comenzii. Este disponibila pentru comenzile de peste 799 RON, ce nu contin produse agabaritice si in limita a 30kg si vor fi livrate prin firma de curierat rapid CARGUS in localitatile in care are agentii teritoriale in 24 ore sau pentru localitatile cu kilometri suplimentari (fara de agentiile teritoriale), livrarea se efectueaza in 48 ore. (Atentie! Sambata si Duminica curierii nu fac livrari! Pot fi situatii in care termenul de livrare sa depaseasca aceste termene, va recomandam sa urmariti stadiul livrarii!! )Cum Returnez?
In termen de 14 zile calendaristice
Produsele achizitionate pot fi returnate conform legilor in vigoare, in speta O.G. 34/2014 (cu toate completarile ulterioare ale acesteia).Pentru incheierea si executarea contractelor la distanta consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Conditii de acceptare sau neacceptare a returului:
- Vor fi acceptate doar produsele care au etichetele de produs (cu model si numar serial) si eventualele sigilii intacte, si sunt insotite de toate accesoriile, ambalajele originale , precum si de certificatul de garantie in original.
- Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite. In cazul in care preluam noi aceasta sarcina, taxa de returnare aplicata returului va fi de doua ori valoarea transportului platita initial, iar in cazul comenzilor ce au beneficiat de transport gratuit se va folosi estimarea costului de transport de pe site pentru determinarea valorii de transport initiale. Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator, folosindu-se acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Confirmarea de primire este obligatorie.
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole configurate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, parole sau inregistrari, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software. (In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, se va percepe o taxa de 100 lei + TVA, aferenta aducerii produsului la statusul de nou).
- Acceptam returul produselor montate dar se va percepe o taxa intre 1-50% pentru fiecare element care trebuie inlocuit pentru a aduce produsul in starea de revanzare. Orice produs care are urme de uzura excesive, lovituri foarte mari, zgarieturi, ciobituri, socuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel (de exemplu un kit cu 8 camere de supraveghere) și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate/nefolosite.
- Produsele din categoria Cabluri pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, nu au fost desfăcute si nu au fost folosite.
- Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, preluarea va fi refuzata si coletul se va intoarce la destinatie.
O.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.
In perioada de acordare a garantiei
Solicitarile de returnare a produselor pentru efectuarea garantiei tehnice se pot efectua in doua moduri:1. Prin completarea "Solicitarii de retur" in format electronic, sau
2. Prin solicitare telefonica, efectuata ANTERIOR trimiterii coletului sau aducerii la sediu, catre Dep. Garantii pentru obtinerea unui numar de inregistrare a returnarii(RMA). In acest caz produsul/ele trebuie sa fie insotit/e de certificatul de garantie in original si o copie a facturii fiscale. Deasemenea produsul trebuie sa fie insotit de o fisa din care sa reiasa defectul reclamat, sau in cazul aducerii produsului personal la sediu nostru aceasta fisa se poate completa la receptie.
Indiferent pentru care dintre cele doua moduri optati, va rugam sa retineti ca produsul/ele se returneaza insotite de toate accesoriile cu care a fost achizitionat (intrucat inclusiv acestea pot genera erori de functionare), precum si faptul ca pentru a preveni eventualele deteriorari de pe parcusul transportului este recomandat (dar neobligatoriu) ca produsele returnate in garantie sa fie in ambalajul original. In cazul in care produsele nu respecta conditiile anterioare, acestea pot fi returnate expeditorului asa cum au venit. Modalitatea de repunere in functiune a produselor defecte aflate in termenul de garantie stipulat se realizeaza prin reparare sau inlocuire. Termenul maxim general de solutionare este de 15 zile, exceptie facand produsele care au fost achizitionate impreuna cu serviciul "Instant service", pentru care termenul maxim de solutionare este de 2 zile lucratoare sau produsele din gama PRO care au ca si termen de rezolvare maxim 5 zile lucratoare.
Costurile expeditiei pentru probleme de garantie (trimitere si primire) a produselor sunt gratuite DOAR prin folosirea serviciilor de Curierat rapid CARGUS, SAMEDAY. Coletul trebuie sa fie marcat cu numarul solicitarii de returnare (RMA) si In atentia Departamentului Garanții. Nu se accepta trimiterea de colete cu "plata la destinatar" in alte conditii decat cele specificate anterior.
Aducerea personala a produselor la sediul nostru presupune doar preluarea acestora, nu si remedierea pe loc.
Cum Upgradez Sistemul CCTV?
pentru componentele principale ce fac parte din sistemele CCTV achizitionate in ultimele 24 luni
Politica Upgrade Produse
Nevoile multora din clientii nostri evolueaza in primii 2 ani dupa achizitionarea unui sistem de supaveghere video si prin solutia de upgrade preferential client CCTV-SUPRAVEGHERE incercam sa venim in ajutorul lor pentru a le maximiza valoarea investitiei si pentru ca apreciem increderea acordata!
Toti clientii firmei noastre pot beneficiaza de upgrade in primii 2 ani de la achizitionarea unui produs platind o diferenta pentru unul mai bun.
Procedura upgrade produse
Sistemul de supraveghere va fi preluat de la client la o valoare mai mica cu 20% din pretul actual de vanzare daca upgrade-ul se face in primele 6 luni de la achizitie, 30% in intervalul 6 luni -12 luni si 50% pentru intervalul 12 luni - 24 luni, urmand sa fie platita diferenta pana la un alt produs din gama respectiva ales de client. Upgrade-ul se realizeaza in principiu doar la produsele noi, si care nu prezinta urme fizice de folosire (zgarieturi, lovituri).
Informatii suplimentare
Anulari / Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea comenzii, este responsabilitatea dvs. de a ne informa in scris sau telefonic despre intentiile dvs.
In eventualitatea modificarii unei comenzi speciale ne rezervam dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune.
Urmarire stadiu comanda
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Mentiuni
Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.
Firmele particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.
Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.