Solicitari Suport tehnic sau Returnare produs

Dacă întâmpinați probleme tehnice, puteți transmite o solicitare departamentului Suport Tehnic pentru a vă contacta telefonic în vederea soluționării problemei dumneavoastră.
Vă rugăm să ne oferiți cât mai multe detalii referitoare la problema întâmpinată în rubrica Detalii solicitare și să selectați opțiunea 1. Suport Tehnic

Departamentul Garanții și Departamentul Vanzări nu au reușit să vă ajute telefonic? Atunci vă rugăm să returnați produsul în perioada de garanție.

Completarea acestui formular este necesara si in cazul solicitarii de returnare "in 14 zile" de la achiziztie a produselor. La rubrica Detalii solicitare completati si Contul IBAN si Beneficiarul Contului pentru rambursarea banilor.

    Primul pas constă în completarea acestui formular de returnare.
  • Vă recomandăm ca înainte de începerea completării formularului să vă autenficați în contul client , să selectați comanda și să apăsați butonul de retur pentru produsul pe care doriți să îl returnați; astfel majoritatea câmpurilor solicitate se vor completa automat.
  • Acest formular se completează pentru returnarea unui singur model de produs. Cantitatea returnată poate fi mai mare de 1 bucată cu condiția ca acestea să fi fost achiționate în cadrul aceleiași comenzi. În cazul în care aveți mai multe modele de produs sau achiziționate în comenzi diferite, se vor completa mai multe formulare.
  • Acest formular trebuie să fie completat în întregime. Deasemenea precizati si adresa completa la care va vom returna produsul(ele).

    Al doilea pas constă în trimiterea prin curier sau aducerea la sediu a produsului(elor). Puteți trimite produsele aferente mai multor solicitari de returnare printr-o singură expediție.
  • În cazul în care doriți preluarea returului printr-un curier rapid, din locația precizată de dvs. în cererea de returnare, vă vom emite în următoarele 2 zile lucrătoare un nr. de transport curier (AWB) pe care îl veți regăsi în contul dvs. și pe care îl vom trimite și către adresa de email asociată contului

    Al treilea pas urmăriți notificările apărute în contul dvs. cu privire la stadiul acțiunii solicitate. Aceste notificări vă sunt trimise și pe email-ul asociat contului.
  • În cazul în care vi se solicită informații suplimentare vă rugăm să răspundeți în mod operativ.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul solicitării