In termen de 14 zile calendaristice
Produsele achizitionate pot fi returnate conform legilor in vigoare, in speta O.G. 34/2014 (cu toate completarile ulterioare ale acesteia).
Pentru incheierea si executarea contractelor la distanta consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Conditii de acceptare sau neacceptare a returului:
- Vor fi acceptate doar produsele care au etichetele de produs (cu model si numar serial) si eventualele sigilii intacte, si sunt insotite de toate accesoriile, ambalajele originale , precum si de certificatul de garantie in original.
- Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite. In cazul in care preluam noi aceasta sarcina, taxa de returnare aplicata returului va fi de doua ori valoarea transportului platita initial, iar in cazul comenzilor ce au beneficiat de transport gratuit se va folosi estimarea costului de transport de pe site pentru determinarea valorii de transport initiale. Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator, folosindu-se acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Confirmarea de primire este obligatorie.
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole configurate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, parole sau inregistrari, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software. (In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, se va percepe o taxa de 100 lei + TVA, aferenta aducerii produsului la statusul de nou).
- Acceptam returul produselor montate dar se va percepe o taxa intre 1-50% pentru fiecare element care trebuie inlocuit pentru a aduce produsul in starea de revanzare. Orice produs care are urme de uzura excesive, lovituri foarte mari, zgarieturi, ciobituri, socuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel (de exemplu un kit cu 8 camere de supraveghere) și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate/nefolosite.
- Produsele din categoria Cabluri pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, nu au fost desfăcute si nu au fost folosite.
- Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, preluarea va fi refuzata si coletul se va intoarce la destinatie.
Returnarea contravalorii comenzii se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport pentru retur si eventualele taxe mentionate anterior.
O.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.
In perioada de acordare a garantiei
Solicitarile de returnare a produselor pentru efectuarea garantiei tehnice se pot efectua in doua moduri:
1. Prin completarea "
Solicitarii de retur" in format electronic, sau
2. Prin solicitare telefonica, efectuata ANTERIOR trimiterii coletului sau aducerii la sediu, catre Dep. Garantii pentru obtinerea unui numar de inregistrare a returnarii(RMA). In acest caz produsul/ele trebuie sa fie insotit/e de certificatul de garantie in original si o copie a facturii fiscale. Deasemenea produsul trebuie sa fie insotit de o fisa din care sa reiasa defectul reclamat, sau in cazul aducerii produsului personal la sediu nostru aceasta fisa se poate completa la receptie.
Indiferent pentru care dintre cele doua moduri optati, va rugam sa retineti ca produsul/ele se returneaza insotite de toate accesoriile cu care a fost achizitionat (intrucat inclusiv acestea pot genera erori de functionare), precum si faptul ca pentru a preveni eventualele deteriorari de pe parcusul transportului este recomandat (dar neobligatoriu) ca produsele returnate in garantie sa fie in ambalajul original. In cazul in care produsele nu respecta conditiile anterioare, acestea pot fi returnate expeditorului asa cum au venit. Modalitatea de repunere in functiune a produselor defecte aflate in termenul de garantie stipulat se realizeaza prin reparare sau inlocuire. Termenul maxim general de solutionare este de 15 zile, exceptie facand produsele care au fost achizitionate impreuna cu serviciul "Instant service", pentru care termenul maxim de solutionare este de 2 zile lucratoare sau produsele din gama PRO care au ca si termen de rezolvare maxim 5 zile lucratoare.
Costurile expeditiei pentru probleme de garantie (trimitere si primire) a produselor sunt gratuite DOAR prin folosirea serviciilor de Curierat rapid
CARGUS,
SAMEDAY. Coletul trebuie sa fie marcat cu numarul solicitarii de returnare (RMA) si In atentia Departamentului Garanții. Nu se accepta trimiterea de colete cu "plata la destinatar" in alte conditii decat cele specificate anterior.
Aducerea personala a produselor la sediul nostru presupune doar preluarea acestora, nu si remedierea pe loc.